ЄС прагне спростити торгівлю та інвестиції

Єврокомісія представила нову стратегію щодо посилення спільного ринку Європейського Союзу у відповідь на зростаючу геополітичну нестабільність і торгові суперечки зі США.

Про це інформує агентство Bloomberg.

У стратегії наголошується на необхідності зменшення бар’єрів серед країн-членів, підтримці малого і середнього бізнесу, а також на прискоренні цифрових перетворень у фінансовій, енергетичній та телекомунікаційній галузях.

"Теперішня міжнародна ситуація потребує політичної рішучості для остаточного скасування наявних перешкод", — йдеться у документі. "Час зробити єдиний ринок справді дієвим — час обрати Європу".

Єдиний європейський ринок, що функціонує вже понад три десятиліття, об’єднує орієнтовно 26 мільйонів компаній та близько 450 мільйонів споживачів, завдяки чому ЄС посідає друге місце у світі за розміром економіки з ВВП 18 трильйонів євро (20,4 трильйона доларів).

Відповідно до стратегії, Комісія також планує зменшити адміністративні витрати для підприємств на 400 мільйонів євро на рік за рахунок спрощення процедур.

Варто нагадати:

В Європейській комісії також розглядається впровадження стандартного збору у розмірі 2 євро на кожне недороге відправлення, яке надходить до споживачів у ЄС із третіх країн.

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.