Починаючи з 1 червня, у застосунку «Дія» для підприємців з’явиться нова функція — мультишеринг.
Про це розповіла пресслужба додатку.
"Усі цифрові версії потрібних документів надходять миттєво, без зайвих звернень. Клієнтам нічого не потрібно сканувати або відправляти окремо — документи надсилаються через «Дію» всього за декілька кліків. Це швидко, зручно та мінімізує можливі помилки або підробки", — йдеться у повідомленні.
Як функціонує послуга:
1. Клієнт натискає потрібну кнопку або сканує QR-код у смартфоні через застосунок «Дія»;
2. Обирає, які документи хоче надіслати;
3. Підтверджує передачу документів через Дія.Підпис.
Зазначається, що мультишеринг спрацює навіть якщо не всі документи є у наявності — система надішле наявні, а також покаже, яких бракує.
Щоб активувати цю функцію, потрібно налаштувати або оновити інтеграцію із сервісом «Дія».
У «Дії» підкреслюють, що ця послуга для бізнесу є платною, а для клієнтів, які відправляють документи — безкоштовна. Всі технічні деталі та тарифи доступні на integration.diia.gov.ua або у Telegram-боті @AiDiiaStartBot.
Нагадуємо:
Міністерство цифрової трансформації розпочало процес монетизації цифрової екосистеми «Дія» та в майбутньому планує виокремити її в незалежну державну компанію з можливістю подальшого виходу на IPO.