Катастрофа пасажирського літака Boeing 737-800 авіакомпанії Jeju Air, яка трапилася 29 грудня у Південній Кореї, залишається предметом розслідування. Проте багато деталей цього інциденту досі залишаються незрозумілими, згідно з інформацією CNN. Трагедія, що забрала життя 179 людей, стала найсмертоноснішою авіакатастрофою в країні з 1997 року. НевDespite того, що було зібрано значну кількість доказів, серйозні ушкодження бортових самописців, які припинили запис даних за чотири хвилини до трагедії, ускладнюють розслідування.
Міністерство транспорту Південної Кореї повідомило, що обидва самописці – CVR (реєстратор кабінних розмов) та FDR (реєстратор польотних даних) – перестали працювати до моменту катастрофи.
CVR був попередньо проаналізований на місці події, а згодом відправлений до Сполучених Штатів для подальшого дослідження. Натомість FDR отримав серйозні ушкодження і втратив роз'єм, також його направили до Національної ради з безпеки на транспорті США (NTSB) для аналізу.
Міністерство зазначило, що попри те, що ключова інформація з бортових самописців недоступна, розслідування продовжиться, використовуючи інші наявні дані.
На момент катастрофи літак здійснював посадку в міжнародному аеропорту Муан. Відеозаписи показують, що шасі не було видно під час приземлення. Незадовго до аварії пілот повідомив про "зіткнення з птахами" і планував "відхід на друге коло". Диспетчерська вежа попередила про присутність птахів поблизу аеропорту.
Крім того, експерти звернули увагу на бетонну набережну, розташовану біля злітно-посадкової смуги. Її розташування може бути додатковим фактором, що вплинув на катастрофу, оскільки виникають питання стосовно дотримання стандартів безпеки.
Як повідомлялося, 29 грудня в аеропорту Муан розбився Boeing 737, який прибув із Бангкоку. На борту було 181 пасажир, з яких лише двоє змогли вижити.
Літак виїхав за межі злітно-посадкової смуги і вибухнув після зіткнення з бетонною стіною. Відомо, що він приземлився із прибраним шасі. Однією з можливих причин катастрофи вважають зіткнення з птахом, але деякі експерти зазначають, що, судячи з відео, більшість систем гальмування літака не була активована.