У 2024 році Chanel зазнала зниження операційного прибутку майже на 33%, до 4,5 мільярда доларів. Це перше таке падіння прибутку з 2020 року, коли пандемія серйозно вдарила по ринку предметів розкоші.
Про це інформує Financial Times.
Сукупний обсяг продажів бренду впав на 4,3% і склав 18,7 млрд доларів. Найбільше падіння зафіксували на азійському ринку — продажі зменшились на 7,1% і дорівнювали 9,2 млрд доларів.
Основна причина негативної динаміки — суттєве підвищення цін: від 2019 року класична сумка Chanel із клапаном подорожчала більш ніж удвічі й коштує понад 10 тисяч євро. За оцінками HSBC, це набагато вище від середнього темпу зростання цін у сфері люкса (50%).
Однак Chanel підкреслює, що здорожчання не відвернуло покупців. Навпаки, компанія продовжує масштабне інвестування: минулого року капітальні витрати збільшилися на 43% та сягнули 1,75 млрд доларів.
"Ми маємо фінансову стабільність, мислимо стратегічно й дивимось у майбутнє", — додав Блондо.
Для порівняння: LVMH у 2023 році скоротив продажі на 2%, Kering — на 14%, тоді як Hermès і Brunello Cucinelli показали двозначний ріст.
Читайте також: Кремлівський гардероб. Як росіяни обирають одяг провідних світових брендів
Додамо:
Chanel — французький бренд, який після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну спочатку залишився на російському ринку, але згодом вимушено почав згортати свою діяльність, закриваючи магазини і розриваючи орендні контракти.