В’єтнам змінює торгівельний курс з США на Близький Схід

На тлі високої конкуренції на світових ринках і змін у глобальній торгівлі, в’єтнамський бізнес дедалі частіше розглядає країни Близького Сходу як новий перспективний вектор для експорту.

Про це повідомляє Vietnam Investment Review.

Сучасні в’єтнамські підприємства одночасно зіштовхуються з великою кількістю викликів. За словами авторів статті, глобальний ринок розпадається на окремі частини, що свідчить про кінець епохи класичної глобалізації.

Тривалий час більша частина в’єтнамських компаній зосереджувала свої ресурси на виході на американський ринок, часто недооцінюючи альтернативи. Наразі ж вони працюють над розподілом ризиків, впроваджуючи диверсифіковані підходи до експорту. "Ми вже не залежимо лише від одного напрямку збуту", — розповів одному з місцевих ЗМІ керівник підприємства.

Розширення напрямів постачання стало для бізнесу питанням виживання за умов невизначеної кон’юнктури, зауважує видання.

Завоювання нових ринків, включаючи регіон Близького Сходу, який менше залежить від американських мит, дедалі привабливіше для в’єтнамських експортерів. Проте цей напрямок залишається складним: тут існує жорстке регулювання на основі ісламських норм — це стосується всього ланцюга, від використаної сировини до переробки, упакування й перевезення. Крім того, в кожній державі регіону діють додаткові місцеві вимоги — навіть наявність сертифіката в одній країні не гарантує його прийняття в іншій.

Втім, видання зазначає, що в’єтнамські компанії вже здійснюють реальні кроки для входу на цей ринок. Зокрема, у жовтні минулого року була підписана угода про поглиблене економічне партнерство між В’єтнамом та Об’єднаними Арабськими Еміратами, що має допомогти розширити торгово-інвестиційне співробітництво з країнами регіону.

Крім цього:

Як уже повідомляли, у квітні В’єтнам зафіксував рекордний приріст експорту до Сполучених Штатів після пандемії — понад 12 мільярдів доларів, що на 34% більше у порівнянні з аналогічним минулорічним показником, свідчать дані місцевої митниці. Водночас імпорт з Китаю теж досяг історичного максимуму — понад 15 мільярдів доларів.

Такий динамічний ріст зафіксовано на тлі діалогу між Ханоєм і Вашингтоном щодо скорочення позитивного балансу торгівлі та боротьби з переправленням китайської продукції до США через В’єтнам. Американська сторона переконана, що велика частина китайських товарів експортується під маркуванням "Made in Vietnam", хоча місцева додана вартість мінімальна.

Стало відомо, що під час офіційного візиту глави Китаю Сі Цзіньпіна до В’єтнаму, обидві держави підписали кількадесят домовленостей у рамках локального співробітництва КНР. Під час переговорів Сі Цзіньпіна з лідером Комуністичної партії В’єтнаму То Ламом країни уклали сукупно 45 угод.

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.