Трагічна аварія вертольота в Нью-Йорку: загибель керівника Siemens разом із родиною

На борту гелікоптера Bell 206L-4 туристичної компанії New York Helicopter Charter, який зазнав аварії над Нью-Йорком і впав у річку Гудзон, були керівник компанії Siemens Агустін Ескобар, його родина та пілот, повідомляє CNN. Гелікоптер вирушив з Мангеттена о 14:59, облетів Статую Свободи, піднявся вздовж Гудзону до моста Джорджа Вашингтона і повернув на південь вздовж Нью-Джерсі. О 15:17 він впав у воду.

"Наші серця з родинами тих, хто був на борту," – заявив мер Нью-Йорка Ерік Адамс.

Прем'єр-міністр Іспанії Педро Санчес назвав цей інцидент "непоясненною трагедією". Президент Дональд Трамп також висловив співчуття: "Нехай Бог благословить родини та друзів жертв".

Очевидці бачили, як гелікоптер падав і перекидався у повітрі. Згідно свідчень, частини вертольота відокремлювались до того, як він вдарився об воду. Рятувальники і поліція витягнули тіла чотирьох жертв, ще двох дітей доставили до лікарні, але, на жаль, врятувати їх не вдалося.

Генеральний директор компанії Майкл Рот зазначив: "Ми в жаху від того, що сталося".

На запитання про технічне обслуговування він відповів: "Цим займається мій директор з технічного обслуговування". Коментарів від технічного персоналу не було.

Гелікоптер був виготовлений у 2004 році, сертифікат льотної придатності отримав у 2016 році, термін дії якого продовжено до 2029 року. Вертоліт перебував у зоні спеціальних правил польоту без контролю трафіку. Розслідування триває.

Компанія New York Helicopter Charter вже потрапляла в подібні інциденти: у 2010 році – аварія в Чилі; у 2013 – аварійна посадка на воду біля Манхеттена через відмову двигуна; у 2015 – аварійна посадка, виявлено ознаки деформації та корозії.

Слідчі тимчасово заборонили польоти дронів у зоні катастрофи без спеціального дозволу.

Як повідомлялося, у Нью-Йорку неподалік від Мангеттена стався інцидент з гелікоптером. На борту, який впав у Гудзон, перебувало шестеро осіб, в тому числі діти.

Один зі свідків події розповів, що бачив, як гелікоптер "розвалювався" у повітрі: від нього відокремилися хвіст і пропелер. Він також додав, що пропелер продовжував обертатися, коли літальний апарат падав.

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.