Країни G7 посилюють захист від масового імпорту дешевих китайських товарів

"Велика сімка" почала розглядати можливість введення мит на дешеві китайські товари, які масово постачаються на їхні ринки.

Цю інформацію оприлюднило агентство Bloomberg із посиланням на слова міністра фінансів Канади Франсуа-Філіпа Шампаня.

Він підкреслив, що держави обговорюють спільні кроки для протидії надлишковому виробництву і "нечесній" конкуренції на ринку. Серед нових заходів розглядається запровадження обмежень на надмірний імпорт із Китаю.

Кілька провідних демократій звинувачують китайські онлайн-платформи, такі як Temu та Shein, у масових поставках дешевої продукції на їхні ринки.

Президент США Дональд Трамп вже раніше запровадив обмеження для таких товарів, скасувавши для них пільговий митний режим — відому норму de minimis, яка дозволяла безмитне ввезення малих партій. Це правило перестало діяти на початку травня.

США залишаються найбільшим ринком для невеликих за ціною посилок. Згідно з інформацією Bloomberg, минулого року на даний сегмент припадала приблизно чверть із $94 млрд китайського експорту.

У квітні обсяги постачання на американський ринок зросли майже на 30% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, оскільки покупці поспішали оформити закупівлі до введення нових тарифів. Очікується, що зараз цей потік зменшиться.

В окремих країнах побоюються, що китайські експортери можуть переорієнтувати свої посилки, які раніше відправляли у США, до інших держав, що створить нове навантаження на місцевих виробників та ритейлерів.

Фінансове видання Financial Times повідомляє, що ЄС розглядає можливість встановлення фіксованих зборів на малі посилки, які імпортуються на територію союзу. Франція вже підтримала підвищення таких зборів, а Велика Британія та Японія також не відкидають введення подібних заходів.

Довідково:

Після підвищення роздрібних цін, спричиненого збільшенням американських мит, онлайн-ритейлери Shein та Temu зазнали двозначного скорочення обсягів продажів упродовж одного тижня.

Платформа Temu змінює свою стратегію: компанія поступово відмовляється від продажу недорогого імпорту з Китаю та має намір зосередитися на реалізації продукції місцевих виробників для покупців із США.

Починаючи з 14 травня, у США встановлені нові мита на імпорт дешевих китайських товарів — тепер ставка становить 54% замість колишніх 120%.

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.